5.09.2024

ELİMİZİ TUTAN MI VAR?!.

ELİMİZİ TUTAN MI VAR?!.

'Deist eğitim ve 6.7 trilyon borçla şaha kalktık!' Bu memleket bizim. Çocuklarımıza temiz bir gelecek bırakmak zorundayız. Devletin en alt kademesinden en üstüne kadar hatası olan kim varsa hatasını düzeltmesi gerek..Artık bize uzaklaştırılabilir mi korkusunu taşımaya başladığımız Cumhurbaşkanımız Külliye’de sabah namazları için Millet camisine gidebildiği oluyor mu, bilmiyorum. Bir iki koruma dışında hiç kimseye duyurmadan gitmesini ben çok isterim ve ukalalık olarak görülmezse tavsiye de ederim. “Üzerine Rabbimizin yemin ettiği sabahın lâhûtî havası” ona da soluklayacağı  nefes olur, kalabalıklar içindeki  yalnızlığını giderir, muhtaç olduğu enerjiyi sağlar. (Tekvîr/18) Geçenlerde namaz kılarken Hocaefendi’nin okuduğu Ankebut suresini dinlerken lise yıllarına gittim geldim.! Müslümana muhtarlığı çok görüp millet iradesine karşı muhtıra vermeyi hak bilen azgınların süregele çizgisinden başka ne beklenebilirdi ki? Eğitimin ateist-deist içeriğine bile değinemeden başörtüsü ile yarım asır oyalandık. Hizmetimiz büyük, tamam da hâla Anayasa ile başörtüsüne özgürlük getireceğiz diye iş yapar görünüyoruz. Pek çok zalimce engeller olduğunu biliyoruz. Daha bir iki gün önce Türkiye Spor Yazarları Dernek Başkanı, “BURADA BİZİM KANUNLARIMIZ GEÇERLİDİR.!”diye aynı derneğin yönetim kurulu üyesinin eşini, Beşiktaş’taki tesislere BAŞÖRTÜLÜ diye almayarak POSTAL YALAYICI olduğunu gösterdi. İmam Hatiplerin, İMAM HATİPLİLİK bilincini  hepimiz birlikte yok olma sınırına getirdik!Kız okulları ve üniversiteleri dünyada var, bizde yok.! Amerikan Kız Kolejleri yaklaşık yüz elli sene öncesinde kuruldu. Zaten ilk zehirli tohumlar da buralarda atıldı. Biz bu ülkede, bir kesimin, İslam’ı çağrıştıran her şeye karşı olduğunu bilmiyor muyuz? Milletimizin verdiği iktidarın neden bir türlü muktediri  olamıyoruz? Elimizi tutan mı var? Başkan bizim, YÖK bizim, Bakan bizim değil mi? Kız okulu ve üniversitesi açamıyor muyuz?!. Gerçi eğitimin materyalist özüne dokunamadıktan sonra bütün ülkemizi kız okullarına dönüştürsek ne olacak? Hayırlı cumalar diliyorum. 06 EYLÜL 2024 CUMA CANLI 

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi