28.03.2024

SEÇİMLERDEN ÖNCE İHANET!.

SEÇİMLERDEN ÖNCE İHANET!

Emekli zammından sonra “AK parti benim için bitmiştir.” diyen ak partideki akp’liler size bir çift sözüm olacak..Erdoğan'dan öncesini görmüş Türkiye'nin hem içeride hem dışarıdaki krizlerine, banka hortumlarına, her ay sokaklarda tencere tava eylemlerine, cehenneme çevrilen sokaklara, şahit olmuş bir insanım. Sokaklarda kurşunlanan insanları, sağ sol çatışmalarını gördüm; Okul pansiyon yönetimini şikayete gittiğimiz Ankara İtfaiye ve Samanpazarı civarında kaldığımız bir otelin penceresinden dışarı baktığımızda bir kişinin kurşunlanarak öldürüldüğünü gördüm. Sürekli asker baskılarını, askeri darbeleri yaşadım. Bir gecede doların 2 katına çıktığını bilirim. 5-10 tekel , 3-5 şeker fabrikası çalıştıran devletten, dünyanın sürekli parmak salladığı, teknolojik gelişmelerden dolayı gıpta ile bakılan devlet haline geldik. 20 yıldır bolluktan başka birşey yaşamazken, corona salgını, asrın felaketi deprem, ülkemize yapılan ekonomik saldırılar, FETÖ ve PKK terörünün sebep olduğu kaynak israfı sizi hiç mi ilgilendirmiyor da, “ona çok verdi, bana az verdi”  deyip kazan kaldırıyorsunuz..?! Bölgemizin topyekün istikrarını bozmak isteyenlerin çevremizi alev topuna çevirdiğini görmez misiniz..?! Bu gün elimizdeki nimetleri beğenmezsek, yarın bunu da bulamayabiliriz. Filistinli kardeşlerimiz, açık alanda, bir kap yemek uğruna, hayvan sürüleri gibi, birbirlerini çiğnerken, onları eli kolu bağlı seyretmenin ıstırabı iliklerime işliyor..Hele hele yardımlarınızı her götürdüğüm Refah Sınır kapısında yaşadıklarımı siz yaşasanız vallahi alnınızı secdeden kaldırmazsınız..Allah korusun onların durumuna bizi düşürecek yegane şey seçimlerde kullandığımız oyumuzun rengi olacaktır. Bunu görememek gaflettir. Bir Müslüman Türk’ün kendine, çocuklarına, torunlarına  ihanetidir. Gafil olmayalım! Falan partiye oy verin  demiyorum, hiçbir partiyi de işaret etmiyorum. Vatan, Bayrak, Millet, Devlet; Birlik beraberlik diyorum. İnanın bana daha konuşacak çok şey var!.Hayırlı cumalar diliyorum. 29 MART 2024 CUMA 


Hiç yorum yok:

Blog Arşivi